loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
emranrap بازدید : 49 پنجشنبه 23 بهمن 1393 نظرات (0)

http://gallerymedia.ir/wp-content/uploads/Iman-Ghiasi-Ejaze-Nemidam.jpg

 

تمومه شب تو رویامی تو حتی خوابو بیداری
برو عاشق بشو شاید از عشقم دست برداری
میدونم کل روزارو با عشق من تو سر کردی
برای دیدنم با تو چه روزایی رو سر کردی
بگو از دل بگو از من بگو از عشق پشیمونی
بگو داری میری اما تو قلبم رو نمیشکونی
بگو از دل بگو از من بگو از عشق پشیمونی
بگو داری میری اما تو قلبم رو نمیشکونی
تکست آهنگ اجازه نمیدم ایمان قیاسی
برای عاشقی با تو برای بودنم دیره
میریو این دلم هر شب سراغ عشقو میگیره
بذار هر چه که بوده باز تموم شه تو همین خونه
میدونم که فقط اسمم تو ذهن تو میمونه
بگو از دل بگو از من بگو از عشق پشیمونی
بگو داری میری اما تو قلبم رو نمیشکونی
بگو از دل بگو از من بگو از عشق پشیمونی
بگو داری میری اما تو قلبم رو نمیشکونی
تمومه شب تو رویامی تو حتی خوابو بیداری برو عاشق بشو شاید از عشقم دست برداری
میدونم کل روزارو با عشق من تو سر کردی برای دیدنم با تو چه روزایی رو سر کردی
بگو از دل بگو از من بگو از عشق پشیمونی بگو داری میری اما تو قلبم رو نمیشکونی
بگو از دل بگو از من بگو از عشق پشیمونی بگو داری میری اما تو قلبم رو نمیشکونی

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 72
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 261
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,548
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,748
  • بازدید ماه : 2,748
  • بازدید سال : 72,798
  • بازدید کلی : 531,921
  • کدهای اختصاصی