loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
emranrap بازدید : 44 دوشنبه 20 بهمن 1393 نظرات (0)

http://img.musicma.ir/2015/02/Saeed%20Asayesh%20-%20Shamo%20Parvaneh.jpg

 

 

 

تقدیر تو بوده این درد و این عذاب
خواست خدا بوده این زندگی برات
اما تو میتونی بازم دووم بیار
ای وای دلم شکست چه تلخه روزگار

 

بازم دعا میکنم هرشبو
یادت دیوونه کرده قلبمو
بعد یه سال زیارت رفتمو
امشب عهدی با خدا بستمو

من پروانه و تو شمع
هر دو میسوزیم آخر
مثل گُل شقایق
هردومون میشیم پرپر
من پروانه و تو شمع
هر دو میسوزیم آخر
مثل گُل شقایق
هردومون میشیم پرپر

♫♫♫

بازم دعا میکنم هرشبو
یادت دیوونه کرده قلبمو
بعد یه سال زیارت رفتمو
امشب عهدی با خدا بستمو

من پروانه و تو شمع
هر دو میسوزیم آخر
مثل گُل شقایق
هردومون میشیم پرپر
من پروانه و تو شمع
هر دو میسوزیم آخر
مثل گُل شقایق
هردومون میشیم پرپر

 

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 77
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 271
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,700
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,900
  • بازدید ماه : 2,900
  • بازدید سال : 72,950
  • بازدید کلی : 532,073
  • کدهای اختصاصی