loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 48 سه شنبه 08 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

 

http://www.persiantext.ir/wp-content/uploads/2015/04/Hossein-Montazeri-Negat-Be-Donbale-Kie.jpg

 

دلم داره واسه تو پر میکشه
تو بازم نگاه کن به من از غرورت چیزی کم نمیشه
کم نمیشه پرسشه من اینه ازت
میری پیه کی که منو خط میزنی
برم نگردی اینو بدون هنوز تویه قلبه منی
چجوری باید بشناسمت نگات به دنباله کیه
فانوسه راهه من تویی بدونه تو تاریکیه
میشه یه روزی که بگی همقد شونه هام بایست
میخوام که اعتراف کنم کسی به زیباییه تو نیست
نگات به دنبال کیه
***
چه کاری مونده باز که واسه تو انجام بدم
حسی که دارمو باید به چه زبونی بهت بگم
اینقده اذیتم نکن غروره عاشقت به جاش
کنار سرد بودنت یه ذره هم لطیف باش
نگات به دنبال کیه
فانوسه راهه من تویی بدونه تو تاریکیه
میشه یه روزی که بگی همقد شونه هام بایست
میخوام که اعتراف کنم کسی به زیباییه تو نیست

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 307
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 2,138
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,338
  • بازدید ماه : 3,338
  • بازدید سال : 73,388
  • بازدید کلی : 532,511
  • کدهای اختصاصی