loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 59 شنبه 16 اسفند 1393 نظرات (0)

 

http://www.persiantext.ir/wp-content/uploads/2015/03/Bardia-Drama-Film.jpg

 

وقتی هوا بارونیه از خونه بیرون میزنم حرف دلم رو جایه تو به این خیابون میزنم
نمیدونم کجای شهر پشت کدوم پنجره ای شاید تو هم شبیه من فکر همین خاطره ای
اون روزه بارونیو سرد که زیر یک چتر جا شدیم منو تویی وجود نداشت ما بی بهونه ما شدیم
خاطره های مشترک عکساو یادگاریا شبیه یک فیلم درام میگذره از ذهنایه ما
***
هنوز نمیدونم چرا فاصله افتاد بینمون نه تو بهم گفتی برو نه من بهت گفتم بمون
ولی بدون مثله خودت هر جای این دنیا برم وقتی که بارون میزنه منم میام به خاطرات
اون روزه بارونیو سرد که زیر یک چتر جا شدیم منو تویی وجود نداشت ما بی بهونه ما شدیم
خاطره های مشترک عکساو یادگاریا شبیه یک فیلم درام میگذره از ذهنایه ما
وقتی هوا بارونیه از خونه بیرون میزنم
حرف دلم رو جایه تو به این خیابون میزنم
نمیدونم کجای شهر پشت کدوم پنجره ای
شاید تو هم شبیه من فکر همین خاطره ای
اون روزه بارونیو سرد که زیر یک چتر جا شدیم
منو تویی وجود نداشت ما بی بهونه ما شدیم
خاطره های مشترک عکساو یادگاریا
شبیه یک فیلم درام میگذره از ذهنایه ما

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 99
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 215
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,117
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,317
  • بازدید ماه : 2,317
  • بازدید سال : 72,367
  • بازدید کلی : 531,490
  • کدهای اختصاصی