loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 109 جمعه 22 اسفند 1393 نظرات (0)

 

http://www.persiantext.ir/wp-content/uploads/2015/03/Shahab-Ramezan-Royaye-Man.jpg

 

حرفایه من تمومه احساسه منه قلبه منه داره باهات حرف میزنه
چشمایه من پنجره های قلبمه که رو به تو بسته نباشه روشنه
آدمی که عاشقه تنها نیست بگو با منی بگو رویا نیست
کسی غیر ما دو تا اینجا نیست بگو دلتنگی دیگه با ما نیست
آدمی که عاشقه تنها نیست بگو با منی بگو رویا نیست
کسی غیر ما دو تا اینجا نیست
بگو دلتنگی دیگه با ما نیست
***
از این سکوت از این شبایه انتظار منو ببر به شوقه اولین قرار
قلبه منو دوباره زیرو رو کنو گذشته هارو تو گذشته جا نذار
باتو هستم تا تو هستی بگو چشماتو نبستی
باورم نمیشه اما روبه رویه من نشستی
آدمی که عاشقه تنها نیست بگو با منی بگو رویا نیست
کسی غیر ما دو تا اینجا نیست
بگو دلتنگی دیگه با ما نیست
آدمی که عاشقه تنها نیست بگو با منی بگو رویا نیست
کسی غیر ما دو تا اینجا نیست بگو دلتنگی دیگه با ما نیست
حرفایه من تمومه احساسه منه
قلبه منه داره باهات حرف میزنه
چشمایه من پنجره های قلبمه
که رو به تو بسته نباشه روشنه
آدمی که عاشقه تنها نیست
بگو با منی بگو رویا نیست
کسی غیر ما دو تا اینجا نیست
بگو دلتنگی دیگه با ما نیست
آدمی که عاشقه تنها نیست
بگو با منی بگو رویا نیست
کسی غیر ما دو تا اینجا نیست
بگو دلتنگی دیگه با ما نیست

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 77
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 282
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,885
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,085
  • بازدید ماه : 3,085
  • بازدید سال : 73,135
  • بازدید کلی : 532,258
  • کدهای اختصاصی