loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
emranrap بازدید : 52 پنجشنبه 28 اسفند 1393 نظرات (0)

 

مثله برگی تن سپرده به بادم ساده بودم دل به دسته تو دادم
طعمه شیرینه نگاهه دروغت کودکیهامو میاره به یادم
دل ندادی عشقمون پا بگیره تو یه روزی برمیگردی که دیره
خاطراتت هنوز دلنشینه حالو روزم تا همیشه همینه
خاطراتت با من رفیقه زخمه تو رویه قلبم عمیقه
خاطراتت با من رفیقه
زخمه تو رویه قلبم عمیقه

قلب تنهامو تنهاتر کردی من هرگز نمیذارم برگردی
دنیایه قبل از تو زیباتر بود دنیایه بی عشقو باور کردی
دنیایه بی عشقو باور کردی
خاطراتت با من رفیقه زخمه تو رویه قلبم عمیقه
خاطراتت با من رفیقه
زخمه تو رویه قلبم عمیقه
مثله برگی تن سپرده به بادم
ساده بودم دل به دسته تو دادم
طعمه شیرینه نگاهه دروغت
کودکیهامو میاره به یادم
دل ندادی عشقمون پا بگیره تو یه روزی برمیگردی که دیره
خاطراتت هنوز دلنشینه
حالو روزم تا همیشه همینه
خاطراتت با من رفیقه زخمه تو رویه قلبم عمیقه
خاطراتت با من رفیقه
زخمه تو رویه قلبم عمیقه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 76
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 264
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,581
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,781
  • بازدید ماه : 2,781
  • بازدید سال : 72,831
  • بازدید کلی : 531,954
  • کدهای اختصاصی