loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 53 یکشنبه 03 اسفند 1393 نظرات (0)

 

 

اگه رفتم تو بدون دل من پیش توئه
سو سوی نگاه من هنوزم مال توئه
اگه رفتم تو بخون دوباره غصه مونو
نذار از یاد ببرن آدما عشقمونو
تو بدون فاصله ها بین عشق من و تو یه سرابه یه سراب
تو بدون دوری ما توی این دنیای سرد یه عذابه یه عذاب

***

دیگه عشق و عاشقی توی این دوره زمونه
مثل تنهایی گل تو بیابون میمونه
عمر عشق و عاشقی این روزای نیمه جون
مثل شمع روشنی زیر بارون میمونه
بیا فرصتی بده به داد این دل برسیم
کی به فکر عشق ماست اگه بدادش نرسیم
تو بدون فاصله ها بین عشق من و تو یه سرابه یه سراب
تو بدون دوری ما توی این دنیای سرد یه عذابه یه عذاب

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 74
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 161
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 731
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,931
  • بازدید ماه : 1,931
  • بازدید سال : 71,981
  • بازدید کلی : 531,104
  • کدهای اختصاصی