loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 45 یکشنبه 18 آبان 1393 نظرات (0)

 

دلم داره به دلت می بازه
دوستت دارم بدون اندازه
یکی داره یه گوشه ی دنیا
زندگیشو با عشق تو می سازه
چقدر خالیه جات تو دنیام
فقط تورو من از خدا میخوام
میخوام تو شریک روزام باشی
بشی ستاره ی شبام..

 

از ته دل دوست دارم
با اینکه دوری از چشام هنوز
در این خونه روی تو بازه
منتظر دیدنتم هر روز
دوست دارم بیشتر از دیروز
دوست دارم بیشتر از رویا
چشم به راهت میشینم یه عمر
من اینجا..

***

بهم دروغ نمیگه احساسم
تو هم هوای عاشقی کردی
من این احساستو خوب میشناسم
تو داری برمیگردی..

از ته دل دوست دارم
با اینکه دوری از چشام هنوز
در این خونه روی تو بازه
منتظر دیدنتم هر روز
دوستت دارم بیشتر از دیروز
دوستت دارم بیشتر از رویا
چشم به راهت میشینم یه عمر
من اینجا
چشم به راهت میشینم یه عمر
من اینجا..

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 38
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 39
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 137
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,337
  • بازدید ماه : 1,337
  • بازدید سال : 71,387
  • بازدید کلی : 530,510
  • کدهای اختصاصی