loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 39 چهارشنبه 12 فروردین 1394 نظرات (0)

 

http://www.persiantext.ir/wp-content/uploads/2015/03/Mehdi-Asadi-Hesse-Baroon.jpg

 

دوباره بارون بارون بارون میباره آروم آروم آروم
رفتی تو آسون از این خیابون ندیدی اشکامو تو زیره بارون
وقتی تو آسون دل کندی آروم ندیدی قلبم بی تو شکست
هق هقه منو اون همه غمو تو وجودم بی تو نشست
باور نمیکنم که دلم واست حتی از اون روزام تنگ تر شده
حسم به بارونو خاطراتمون هر دفعه رفتیو کمتر شده
باور نمیکنم که دلم واست
حتی از اون روزام تنگ تر شده
حسم به بارونو خاطراتمون
هر دفعه رفتیو کمتر شده
***
رفتی تو ندیدی دل بی تو شکست ندیدی چی به من گذشت
چه بده حالم تورو کم دارم تو دلم
رفتی تو بعد تو نیست دیگه کسی به من بگه

همه کسی , چه بده حالم تورو کم دارم کنارم
دوباره بارون بارون بارون
میباره آروم آروم آروم
رفتی تو آسون از این خیابون
ندیدی اشکامو تو زیره بارون
وقتی تو آسون دل کندی آروم
ندیدی قلبم بی تو شکست
هق هقه منو اون همه غمو
تو وجودم بی تو نشست
باور نمیکنم که دلم واست
حتی از اون روزام تنگ تر شده
حسم به بارونو خاطراتمون
هر دفعه رفتیو کمتر شده
باور نمیکنم که دلم واست
حتی از اون روزام تنگ تر شده
حسم به بارونو خاطراتمون
هر دفعه رفتیو کمتر شده

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 21
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 298
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 2,076
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,276
  • بازدید ماه : 3,276
  • بازدید سال : 73,326
  • بازدید کلی : 532,449
  • کدهای اختصاصی