loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 80 شنبه 15 فروردین 1394 نظرات (0)

 

http://www.song-dl.ir/wp-content/uploads/Jafar-Ghalbam.jpg

 

آی جعفر آی جعفر

آی قلبم

دله من هوس سیرابیه شیردون کرده
آی قلبم آی جعفر
الکی مثلا من سیرابی رو دوس داشتم
هوع جعفر هوع جعفر
دله من هوس سیرابیه شیردون کرده
آی قلبم آی جعفر
الکی مثلا من سیرابی رو دوس داشتم
هوع جعفر هوع جعفر
دلم عین خر میتپه هی عر و عر میزنه
به جعفر لگد میزنه عر عر عر

دلم عین خر میتپه هی عر و عر میزنه
به جعفر لگد میزنه عر عر عر

***

ای اوی آی
ای اوی آی
هنوز از دست فاطما اعصاب من داغونه وای قلبم وای جعفر
گوسِفندارو میبرم صحرا با ممد وای جعفر وای اِشح
هنوز از دست فاطما اعصاب من داغونه وای قلبم وای جعفر
گوسِفندارو میبرم صحرا با ممد وای جعفر وای اِشح
با من نذار تو سر به سر
چک و کمر مشت و لگد
ترقه ننداز هی جعفر ننداز ننداز جعفر

با من نذار تو سر به سر
چک و کمر مشت و لگد
ترقه ننداز هی جعفر ننداز ننداز جعفر
سوگند برو خونه
جعفر مهربانه
دیستون میکنه
وای وای
برو خونه
سوگند برو خونه
جعفر مهربانه
دیستون میکنه
وای وای
ممد ببر صداتو
کلاغارو جمع کردی اینجا

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 73
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 251
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,462
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,662
  • بازدید ماه : 2,662
  • بازدید سال : 72,712
  • بازدید کلی : 531,835
  • کدهای اختصاصی