loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 54 چهارشنبه 20 اسفند 1393 نظرات (0)

 

http://ahangdoni.ir/wp-content/uploads/2015/03/Ali-Abbasi-Birahe.jpg

 

واسه من این اوله راهه
واسه تو این آخر جادست
آخر این جاده بیراه ست میدونم

 

میدونم که دل ندادی تو
میدونم که دل بریدی تو
بغض قلبم رو ندیدی تو
میدونم

حال دلم خرابه و
دنیا برام سرابه و
دلم میخواد گریه کنم
درد دلم زیاده و
بغضم داره میگذره که
زمونه آتیشم زده
ترو خدا کاری بکن
آی خدا من حالم بده

***

هرکجا سر میکشم تورو میبینم
من که به عشق تو هر لحظه میمیرم
این دل کم طاقتم گریش میگیره
تو رو دست تو دست کسی ببینه

حال دلم خرابه و
دنیا سرم سرابه و
دلم میخواد گریه کنم
درد دلم زیاده و
بغضم داره میگذره که
زمونه آتیشم زده
ترو خدا کاری بکن
آی خدا من حالم بده

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 77
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 278
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,846
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,046
  • بازدید ماه : 3,046
  • بازدید سال : 73,096
  • بازدید کلی : 532,219
  • کدهای اختصاصی