loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 232 چهارشنبه 15 بهمن 1393 نظرات (0)

 

دانلود ورژن جدید آهنگ سامان به نام دیگه رفته

 

اونی که از همه شیرین تره رفته
جای خالیش تو خونه سبز شده رفته
اونی که از همه بهتر واسه من بود
منو تنها با خودم گذاشته رفته
دیگه رفته دیگه رفته دیگه رفته

 

اونی که اسمش رو قلب من نوشته
واسه هرچی خاطرست مثل فرشته
اونی که بهار عشق و با خودش داشت
مثل پاییز اومدو با برگا رفته
دیگه رفته دیگه رفته دیگه رفته

اونی که مثل فرشته
واسه من عشق و نوشته
واسه یادای گذشته
جای شیرینی گذاشته
اونی که مثل فرشته
واسه من عشق و نوشته
واسه یادای گذشته
جای شیرینی گذاشته
دیگه رفته دیگه رفته دیگه رفته

***

دیگه دل رو به تو آسون شده قلبی که هراسون
نمیدم من نمیدم من نمیشم از عشقت افسون
نمیشم از عشقت افسون
دیگه چشمامو به خورشید یه نگاهی به هر اُمید
نمیدم من نمیدم من نمیشم صبحی که تابید
نمیشم صبحی که تابید

اونی که مثل فرشته
واسه من عشق و نوشته
واسه یادای گذشته
جای شیرینی گذاشته
اونی که مثل فرشته
واسه من عشق و نوشته
واسه یادای گذشته
جای شیرینی گذاشته
دیگه رفته دیگه رفته دیگه رفته

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 74
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 261
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,542
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,742
  • بازدید ماه : 2,742
  • بازدید سال : 72,792
  • بازدید کلی : 531,915
  • کدهای اختصاصی