loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 91 چهارشنبه 03 دی 1393 نظرات (2)


بی تو خیلی وقته از خودم بیزارم از

همین حس که هنوز خیلی دوست دارم
منو عادت دادی به همیشه دیدنت

به هوای خنده هات به نفس کشیدنت
دل خوش باور من ما رو نشناخته بود

تا اومد بشناسدت به تو دلباخته بود
نه ازت بد گفتم نه بدی دیدی ازم بگو

با اون همه عشق چی فهمیدی ازم
یه بار از خودم بپرس حال زار دلتو

بگو بی عشق چیه کارو باره دل تو
کارو باره دل تو , بگو

بی عشق چیه کارو باره دل تو
***
سروسامون نگرفت سر بی سامونم

واسه ی داشتن تو دلمو مدیونم
از خودم میپرسم مگه چی خواستو نداشت

مگه چی گفتو نبود که منو تنها گذاشت
نه ازت بد گفتم نه بدی دیدی ازم بگو

با اون همه عشق چی فهمیدی ازم
یه بار از خودم بپرس حال زار دلتو

بگو بی عشق چیه کارو باره دل تو
کارو باره دل تو ,

بگو بی عشق چیه کارو باره دل تو

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط milad در تاریخ 1393/10/03 و 22:26 دقیقه ارسال شده است

salam duste aziz
banere shoma dar web garar dade shode
lotfan banere maro0oo0o0o dar saitetun garar bedin
mr30
http://8pic.ir/images/yqxkr4ah01xqcu796i5s.gif

این نظر توسط cpt.mehrdad در تاریخ 1393/10/03 و 21:52 دقیقه ارسال شده است

با تبادل بنر موافقم به شرط اینکه بنر مارو تو یک پست ثابت بزاری...
اگه خواستی خبرم کن برای تبادل لینک اول من رو لینک کن بعد خبرم کن تا لینکت کنم با تشکر./
cpt.mehrd@d


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 91
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 234
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,226
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,426
  • بازدید ماه : 2,426
  • بازدید سال : 72,476
  • بازدید کلی : 531,599
  • کدهای اختصاصی