loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 107 دوشنبه 10 شهریور 1393 نظرات (0)

 

بهروز شایان:

 

من عاشقت شدم این نبود دست خودم
دوس دارم باشی.کنارم دوس دارم نگات کنم
بی تابه قلب من آتیش زدی به من
یه نگاه به من کنی آروم میشه قلب من

من عاشقت شدم این نبود دست خودم
دوس دارم باشی.کنارم دوس دارم نگات کنم
بی تابه قلب من آتیش زدی به من
یه نگاه به من کنی آروم میشه قلب من
تو چقد باحالی مثل تو ندیدم
با تو شاد و خوشحال تا تورو میبینم
یالا بیا تا من دستاتو بگیرم
دلبری کنی تو من برات بمیرم
بیا بیا بیا بیا به کسی تو دل ندیا
بیا بیا بیا بیا از پیشم یوقت نریا
من عاشقت شدم این نبود دست خودم
دوس دارم باشی.کنارم دوس دارم نگات کنم
بی تابه قلب من آتیش زدی به من
یه نگاه به من کنی آروم میشه قلب من

شاهین s2:

 

وای به اون چشا وای به اون نگا
روانی میکنه اون نازو ادا
وای به اون موها وای به اون لبا
تورو میبینم هیپنوتیزمما
خوشگل بلرزون بچرخون کمرو برامو
بیا بغلم حس بگیر الانو
بیخیال تو که من نمیشم
باید پاشی بیای باشی پیشم
آخه خوشگل میخرم برات هرچی بخوای
میبرمت تو رو خب هرجا بیای
آخه میدونی خودتم که خوشگلیهات
کاری میکنه که همیشه خوش باشیا
خوشحالم خوشگله خوشحالی دست
بزار تو دستامو بکنی لمس

***

من عاشقت شدم این نبود دست خودم
دوس دارم باشی.کنارم دوس دارم نگات کنم
بی تابه قلب من آتیش زدی به من
یه نگاه به من کنی آروم میشه قلب من

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 77
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 79
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 309
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,509
  • بازدید ماه : 1,509
  • بازدید سال : 71,559
  • بازدید کلی : 530,682
  • کدهای اختصاصی