loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 102 یکشنبه 16 آذر 1393 نظرات (1)

 

یکی کنارمه ولی اونو ندارم کنارمه اما دلش یه جایه دوره
تو دستایه حیف که دستاشو ندارم این رابطه سرده فقط اجبارو زوره
عکساشو هر جایی که میبینم کنج دلم امید میپاشم
میترسم از اینکه بره و من کنج اتاقم باز تنها شم
تا نیست بدجوری دلم تنگه اون لیلی و من مثله مجنونم
تا کی باید شبگرد اون باشم ای کاش میفهمید دلخونم
***
هر جایی خواستی هر طرف رفتی آزادی تو مثل گل پونه
من در به در دنبال رد تو شبگردمو جام تو خیابونه
عکساشو هر جایی که میبینم کنج دلم امید میپاشم
میترسم از اینکه بره و من کنج اتاقم باز تنها شم
تا نیست بدجوری دلم تنگه اون لیلی و من مثله مجنونم
تا کی باید شبگرد اون باشم ای کاش میفهمید دلخونم

یکی کنارمه ولی اونو ندارم

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سامانه طراحی فلت بنر در تاریخ 1393/09/16 و 18:15 دقیقه ارسال شده است

با سلام
از سامانه طراحی فلت بنر هستم
تیم طراحی ما ، کاملا حرفه ای هست و میتونه بنر-هدر-لوگو-قالب و ... طراحی کنه
ما سعی میکنیم بهترین طراحی ها رو با بهترین کیفیت و پایین ترین قیمت ارائه کنیم
طراحی های فلت بنر نسبت به سایتهای مشابه ، هم ارزونتره و هم با کیفت تر
ضمن اینکه با ثبت سه سفارش ، میتونید یک سفارش رایگان بدین
به علاوه اینکه میتونید از پکیج های طلایی، نقره ای و برنزی ما استفاده کنید که داری شرایط ویژه ایه
تیم طراحی ما ، کاملا حرفه ای هست و میتونه بنر-هدر-لوگو-قالب و ... طراحی کنه
فقط کافیه یه بار امتحان کنید تا مشتری دائمی بشید !
با تشکر- مدیریت فلت بنر


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 73
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 263
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,559
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,759
  • بازدید ماه : 2,759
  • بازدید سال : 72,809
  • بازدید کلی : 531,932
  • کدهای اختصاصی