loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 121 سه شنبه 20 آبان 1393 نظرات (0)

 

 

برگای زرد
منو یاد تو میندازن
چه زود رسید پاییز بازم
اما اینبار تو مال ِ من
نیستی..

 

روزا دارن
آروم آروم سرد میشن
غروبا دلگیر ترن
همه دنیا بهم میگن
نیستی..
تو راحت از عشقم
گذشتی و بازم
من آرزوم اینه
برگردی پیشم
همیشه تو ذهنم
میمونی اما من
تو خاطرات ِ تو
کم کم گم میشم
کم کم گم میشم..

***

اون روزی که
خاطراتت از آرزوهات بیشتر بشه
اون روز دیگه
پیر شده قلب ِ تو
واسه همیشه..
تورو دیدن
زیر بارون با تو خندیدن
مثل یه خوابه واسه من
کاش بازم خواب ِ تو ببینم..

تو راحت از عشقم
گذشتی و بازم
من آرزوم اینه
برگردی پیشم
همیشه تو ذهنم
میمونی اما من
تو خاطرات ِ تو
کم کم گم میشم

تو راحت از عشقم
گذشتی و بازم
من آرزوم اینه
برگردی پیشم
همیشه تو ذهنم
میمونی اما من
تو خاطرات ِ تو
کم کم گم میشم

کم کم گم میشم..

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 75
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 76
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 297
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,497
  • بازدید ماه : 1,497
  • بازدید سال : 71,547
  • بازدید کلی : 530,670
  • کدهای اختصاصی