loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 52 یکشنبه 10 اسفند 1393 نظرات (0)

 

http://www.persiantext.ir/wp-content/uploads/2015/02/Nima-Ghasemi-Bebar-Baroon.jpg

 

ببار بارون ببار بارون شکستم من اینجا منتظر تنها نشستم
ببار بارون ازت خاطره دارم میخوام امشب تا می باری ببارم
ببار بارون ببار بارون شکستم
من اینجا منتظر تنها نشستم
ببار بارون ازت خاطره دارم
میخوام امشب تا می باری ببارم
این هوا میارتش به یادم که امشب خودت برس به دادم
نبار با این همه بیقراری خیاله عشق امشب زده به یادم
یه امشب رد پاهامو بگیر بیا تا هر جایی میره دلم
یه امشب مثه من عاشقی کن نذار که تنها بمیره دلم
ببار بارون , ببار بارون
***
ببار بارون ببار بارون شکستم من اینجا منتظر تنها نشستم
ببار بارون ازت خاطره دارم میخوام امشب تا می باری ببارم
ببار بارون ازت خاطره دارم
میخوام امشب تا می باری ببارم
ببار بارون ازت خاطره دارم میخوام امشب تا می باری ببارم
این هوا میارتش به یادم که امشب خودت برس به دادم
نبار با این همه بیقراری خیاله عشق امشب زده به یادم
یه امشب رد پاهامو بگیر بیا تا هر جایی میره دلم
یه امشب مثه من عاشقی کن نذار که تنها بمیره دلم

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 79
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 291
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 2,010
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,210
  • بازدید ماه : 3,210
  • بازدید سال : 73,260
  • بازدید کلی : 532,383
  • کدهای اختصاصی