loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 66 دوشنبه 13 بهمن 1393 نظرات (0)

 

بر من گذشتی سر بر نکردی
از عشق گفتم از عشق گفتم
باور نکردی هاهاییی باور نکردی
دل را فکندم ارزان به پایت
سودای مهرش سودای مهرش
در سر نکردی هاهاییی در سر نکردی

***

 

گفتم گلم را میبویی
از لطف حتی به قهرش
پرپر نکردی پرپرنکردی
هنگام مستی شورآفرین بود
هنگام مستی شورآفرین بود
لطفی که با ما دیگر نکردی
لطفی که با ما دیگر نکردی
آتش گرفتم آتش گرفتم
گفتم نظر کن سر بر نکردی
سر بر نکردی سر برنکردی
سر برنکردی آتش گرفتم آتش گرفتم
گفتم نظر کن سر بر نکردی
سر بر نکردی سر برنکردی

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 75
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 277
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,790
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,990
  • بازدید ماه : 2,990
  • بازدید سال : 73,040
  • بازدید کلی : 532,163
  • کدهای اختصاصی