loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 147 چهارشنبه 06 اسفند 1393 نظرات (0)

 

http://www.persiantext.ir/wp-content/uploads/2015/02/Amin-Najafi-Bi-Rahm.jpg

 

میترسم این احساس دلشوره باعث شه تنهاتر شم اینروزا
تو ساده میگیری نبودتو من بی تو میمیرم همین روزا
من بی تو انعکاس تصویری رو تنه سوتو کوره دیوارم
باور کنی یا نه پر از بغضم به حدی که هر روز میبارم
درکم کن احساس بدی دارم درکم کن احساسم ترک خورده
نپرس حالو روزه این مردو دوریت منو از پای در آورده
درکم کن احساس بدی دارم
درکم کن احساسم ترک خورده
نپرس حالو روزه این مردو
دوریت منو از پای در آورده
***
جنس نگاتو خوب میشناسم از جنس خاطراته بیرحمی
وقتی بری از دست میرم من این عادلانه نیست میفهمی
این عادلانه نیست میفهمی , این عادلانه نیست میفهمی
این عادلانه نیست میفهمی
درکم کن احساس بدی دارم درکم کن احساسم ترک خورده
نپرس حالو روزه این مردو دوریت منو از پای در آورده
درکم کن احساس بدی دارم
درکم کن احساسم ترک خورده
نپرس حالو روزه این مردو
دوریت منو از پای در آورده

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 62
  • آی پی دیروز : 95
  • بازدید امروز : 79
  • باردید دیروز : 230
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 841
  • بازدید ماه : 4,179
  • بازدید سال : 56,796
  • بازدید کلی : 515,919
  • کدهای اختصاصی