loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 59 پنجشنبه 30 بهمن 1393 نظرات (0)

 

http://dl.alvandmusic.ir/1393/Tak%20music/11%202/Cover/Ali%20Hyper%20-%20Bidaram%20Kon%20%28Ft%20Kiyana%29.jpg

 

یه شب توی خیابون زیر نم نم بارون
قدم میزدم آروم منو یه حال داغون
دارم چی میبینم عشق منه تو دستای اون

من میدونم این یه کابوسه
دلم تو تنهایی میپوسه
منو بیدارم کن از این کابوس با یه بوسه
من میدونم این یه کابوسه
دلم تو تنهایی میپوسه
منو بیدارم کن از این کابوس با یه بوسه

 

دلمو به تو سپردم هه فاز چی داشتم
بخدا منم روز اول برات تازگی داشتم
چقد سادگی داشتم که بدون تو
تو هیچ مهمونی یا دوره همی پا نمیذاشتم
شبا خواب ندارم از ترس کابوسم
بگو اونم مثه من میخوادت ناموسن
دیگه یه لحظه ام نمیتونی بی اون باشی
خدایی عاشقشی یا عشق هیونداشی
دیگه من نیستم که بهت گیر بدم
میتونی تا هر وقت دلت میخواد بیرون باشی
میتونی دورش بچرخی و مثه پروانه باشی
تو عشقشو داری که تو برنامه باشی
دیگه بدجوری الان شدی قاطی باشون
شدی پایه ثابته همه ی پارتیاشون
پس دیگه حال روحیتو نکنی قیاس بام
تو شبا با اون میخوابی و من با دیازپام

من میدونم این یه کابوسه
دلم تو تنهایی میپوسه
منو بیدارم کن از این کابوس با یه بوسه
من میدونم این یه کابوسه
دلم تو تنهایی میپوسه
منو بیدارم کن از این کابوس با یه بوسه

بدون بیخودی نبود که بهت شک کردم
همه ی رفیقامو از دورم دک کردم
بد کردم ، حالا بشین به امید اینکه برگردم
اون یارو داره تلاش میکنه که برسه به تو
من حال خودمم ندارم چه برسه به تو
چی شد رسیدی بهش بگو خجالت نکش
میدونم خوبیای منم دیگه نمیاد به چشم
بگو درد و دلاتو میذاری با کی درمیون
که جواب میدی مسیجامو یکی درمیون
تو حرفایی که تو دلت هست نگفتی
حالام دست پیشو میگیری تا پس نیوفتی
دیگه برو خوش بگذرون با عشقت
راستی ، هنوز بوی عطرمو میده بالشتت
دیگه برو و سمت عشق پاکم نیا
حتی اگه مردمم سمت خاکم نیا

من میدونم این یه کابوسه

منو بیدارم کن از این کابوس

من میدونم این یه کابوسه

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 79
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 244
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,386
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,586
  • بازدید ماه : 2,586
  • بازدید سال : 72,636
  • بازدید کلی : 531,759
  • کدهای اختصاصی