loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 87 دوشنبه 10 شهریور 1393 نظرات (3)

 

من زمین می خورم و تو هوا می خوری با اون

با هم قدم می زنین روی قلبم هر دوتاتون

انقدری که من دوست دارم اونم تو رو دوست داره

جلو دلتنگیاش مثل من عکس تو رو میزاره

وقتی بی تابی ، بی تابه یا که نه خوبه حالش

مثل من گریه می کنه قبل خواب روی بالش

هوات و داره که ابری نشه هوا توی چشمات

مثل من خیره میشه با احساس توی چشمات

***

خوبه اگه دستای اون و تو دستت میگیری

خوبه اگه جز اون با هیچ کسی جایی نمیری

خوبه اگه روزی هزار دفعه واسش میمیری

خوبه اگه حرفی نمی زنی رو حرف اونم

خوبه اگه پیش همه میگی واست دیوونم

خوبه اگه از ته دل میگی دردت به جونم

***

حس من با تو پر از غم گریست هر دقیقش

با اونم لج می کنی یا کنار میای با سلیقش

مثل من جونش و بسته به جون تو واست می میره

تو رو با عشق و علاقه ی خاصی بغل می گیره

حاضره بگذره از همه چیز و هر چی پاشه

واسه ی این که فقط تو رو می خواد داشته باشه

مثل من با تو فقط گرمه یا که نه با همه خوبه

همین که خاطره هاتو هنوزم یادمه خوبه

***
خوبه اگه دستای اون و توی دستت میگیری

خوبه اگه جز اون با هیچ کسی جایی نمیری

خوبه اگه روزی هزار دفعه واسش میمیری

خوبه اگه حرفی نمی زنی رو حرف اونم

خوبه اگه پیش همه میگی واست دیوونم

خوبه اگه از ته دل میگی دردت به جونم

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط istgah3 در تاریخ 1394/02/02 و 20:45 دقیقه ارسال شده است

درج کلیه آگهی ها در سایت ایستگاه 3 برای مدت محدودی رایگان و نامحدود می باشد.

این نظر توسط ماکو هاست در تاریخ 1393/12/15 و 19:32 دقیقه ارسال شده است

وبلاگ خوبی داری به دما هم سر بزن
طراحی سایت | طراحی چت روم | میزبانی وب | ثبت دامنه | نمایندگی هاست | نمایندگی دامنه | سامانه پیامک | سرور مجازی | تبدیل وبلاگ به وب سایت |
ثبت دامنه ملی فقد 4 تومان
www.makuhost.ir
پاسخ : مرسی

این نظر توسط RetriCa در تاریخ 1393/10/25 و 21:16 دقیقه ارسال شده است

می خوام دو کلوم مردونه بات صحبت کنم...!

حتما توی این مدت که داری با وبلاگ کار می کنی به این نتیجه رسیدی که یه وبلاگ شما رو محدود می کنه، اون چیزی که می خوای نیست و هزاران مشکل و ضعف داره.
فقط برو تو گوگل سرچ کن مقایسه سایت و وبلاگ، تا بهتر بفهمی تا الان چه قدر وقتت از دست رفته


ما هرچیزی رو که شما بخواین رو براتون طراحی می کنیم ، هر مدل سایتی که بخواین با بهترین کیفیت و در عین حال کمترین قیمت!
چیزی که ما رو از همکارهامون متمایز ساخته اینه که پشتیبانی دائمی داریم و شما که توی این زمینه تازه واردی رو کمک می کنیم پیشرفت کنی!
خیالت راحت، تو در یک قدمی موفقیت هستی فقط با ما همراه باش...

به ما سر بزن!

سیستم پشتیبان مشتریان:
http://poshtiban.retrica.ir/

رتریکا/
http://retrica.ir


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 76
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 184
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 925
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,125
  • بازدید ماه : 2,125
  • بازدید سال : 72,175
  • بازدید کلی : 531,298
  • کدهای اختصاصی