loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
emranrap بازدید : 53 جمعه 24 بهمن 1393 نظرات (0)

 

 

تو خودت یه دنیا تو دنیا دنبال توئه
توی زندگیم بمون زندگیم مال توئه
تو خودت یه دنیا تو دنیا دنبال توئه
توی زندگیم بمون زندگیم مال توئه

♫♫♫

تو فقط اشاره کن من فدای اون چشات
تو فقط اشاره کن من که میمیرم برات
تو فقط اشاره کن من فدای خنده هات
تو فقط اشاره کن من که جون میدم برات

 

تو خودت یه دنیا تو دنیا دنبال توئه
توی زندگیم بمون زندگیم مال توئه
تو خودت یه دنیا تو دنیا دنبال توئه
توی زندگیم بمون زندگیم مال توئه

♫♫♫

توی دنیال مثل من هیشکی دوست نداره
هیچکسی به غیر من با تو نسبت نداره
توی دنیا مثل من هیشکی عاشق تو نیست
هیچکسی به غیر من آخه لایق تو نیست

تو فقط اشاره کن من فدای اون چشات
تو فقط اشاره کن من که میمیرم برات
تو فقط اشاره کن من فدای خنده هات
تو فقط اشاره کن من که جون میدم برات

تو خودت یه دنیا تو دنیا دنبال توئه
توی زندگیم بمون زندگیم مال توئه
تو خودت یه دنیا تو دنیا دنبال توئه
توی زندگیم بمون زندگیم مال توئه

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 84
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 200
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,013
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,213
  • بازدید ماه : 2,213
  • بازدید سال : 72,263
  • بازدید کلی : 531,386
  • کدهای اختصاصی