loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 48 پنجشنبه 30 بهمن 1393 نظرات (0)

 

http://www.persiantext.ir/wp-content/uploads/2015/02/Iman-Ebrahimi-Kheili-Dooset-Daram.jpg

 

تمومه رویاهام پره از تصویره چشمایه توست
نفسام با صدام پره از عشقه برایه تو
دوست دارم بی قرارم من خیلی خوبه وقتی تورو دارم
خوش به حالم که تورو دارم آره خیلی خوبه حالم وقتی تورو دارم
دیگه دنیا ماله منه عشقت ماله منه چقد خوبه حاله من
آره خوبه خوبه حالم خیلی دوست دارم چقد خوبه حاله من
دیگه دنیا ماله منه عشقت ماله منه چقد خوبه حاله من
آره خوبه خوبه حالم خیلی دوست دارم چقد خوبه حاله من
***
حالا که با منی هیچ آرزویی ندارمو
همینکه پیشمی سر رویه شونت میذارمو
دوست دارم بی قرارم من خیلی خوبه وقتی تورو دارم
خوش به حالم که تورو دارم آره خیلی خوبه حالم وقتی تورو دارم
دیگه دنیا ماله منه عشقت ماله منه چقد خوبه حاله من
آره خوبه خوبه حالم خیلی دوست دارم چقد خوبه حاله من
دیگه دنیا ماله منه عشقت ماله منه چقد خوبه حاله من
آره خوبه خوبه حالم خیلی دوست دارم چقد خوبه حاله من
دیگه دنیا ماله منه عشقت ماله منه
چقد خوبه حاله من
آره خوبه خوبه حالم خیلی دوست دارم
چقد خوبه حاله من
دیگه دنیا ماله منه عشقت ماله منه
چقد خوبه حاله من
آره خوبه خوبه حالم خیلی دوست دارم
چقد خوبه حاله من

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 29
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 97
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,297
  • بازدید ماه : 1,297
  • بازدید سال : 71,347
  • بازدید کلی : 530,470
  • کدهای اختصاصی