loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 58 شنبه 09 اسفند 1393 نظرات (0)

 

http://www.persiantext.ir/wp-content/uploads/2015/02/Ahmad.jpg

 

امروز صبح با بوسه شروع نشد چه روز تلخیه
سکوت که میکنی سقوط حتمیه سقوط حتمیه
به من نگاه کن به من که زندگیم بسته به جونه تو
راضی نمیشم از دنیا بدونه تو
یه چیزی دیگه نیست یه چیزی مثه مرگ
هنوز حاضرم شونه به شونه با تو هر کجا برم
دردم اومده خیلی سردمه اما ساکتم
نه حوصله دارم نه بی تفاوتم رابطمونو به بند میکشی
بحثو شروع نکن وقتی بهونه هات کهنه و مضحکه
تمومه حرف من فقط همینه که تو حق نداشتی اینجوری بد بشی
وقتی قرار نیست چیزی عوض بشه چیزی بهم نگو
من خسته میشم از لحن بگو مگو
چیزی به روم نیار حرفی بهم نزن فقط بذار برو
یه شب تو گریه هام گم میکنم تو رو
***
دردم اومده خیلی سردمه اما ساکتم
نه حوصله دارم نه بی تفاوتم رابطمونو به بند میکشی
بحثو شروع نکن وقتی بهونه هات کهنه و مضحکه
تمومه حرف من فقط همینه که تو حق نداشتی اینجوری بد بشی
وقتی قرار نیست چیزی عوض بشه چیزی بهم نگو
من خسته میشم از لحن بگو مگو
چیزی به روم نیار حرفی بهم نزن فقط بذار برو
یه شب تو گریه هام گم میکنم تو رو
گم میکنم تو رو

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 85
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 197
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 991
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,191
  • بازدید ماه : 2,191
  • بازدید سال : 72,241
  • بازدید کلی : 531,364
  • کدهای اختصاصی