loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 37 چهارشنبه 23 مهر 1393 نظرات (0)

 

یه جوری عاشق شدم حس میکنم دارم دیوونه میشم
چجوری باور کنم حرفاشو میگه که زندگیشم
تمومه عمرمو گذاشتم پاش اما انگار ندیده
با یه بحث کوچیک بهم میگه به آخرش رسیده
اما من بعد قهرش انگار عاشقتر از پیشم
دوریش واسم عذابه به مرگم راضی میشم
چرا باورم نداره مگه عاشقتر از من هست
چرا زود کم میاره میگه چشماشو رو من بست
***
کی میتونه جاشو تو زندگیم بگیره
دنیام چشماشه دنیام داره میره
تمومه پاییزو ازش خاطره دارم
یکساله غم انگیزو ازش خاطره دارم
اما من بعد قهرش انگار عاشقتر از پیشم
دوریش واسم عذابه به مرگم راضی میشم
چرا باورم نداره مگه عاشقتر از من هست
چرا زود کم میاره میگه چشماشو رو من بست
اما من بعد قهرش
انگار عاشقتر از پیشم
دوریش واسم عذابه
به مرگم راضی میشم
چرا باورم نداره
مگه عاشقتر از من هست
چرا زود کم میاره
میگه چشماشو رو من بست

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 25
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 84
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,284
  • بازدید ماه : 1,284
  • بازدید سال : 71,334
  • بازدید کلی : 530,457
  • کدهای اختصاصی