loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 46 دوشنبه 06 بهمن 1393 نظرات (0)

 

وقتی رفتم برام دعا کن

بتونم طاقت بیارم

من به اینکه بی تو باشم

بدجوری عادت ندارم

بعضی وقتا توی قصه

یکی آدم بده میشه

یکی میبازه تو بازی وقتی دست آخریشه

فقط برای آخرین بار

اسم کوچیکم و صدا کن

من میرم و چیزی نمیخوام

فقط برام دعا کن

غروب این شهر شلوغو

از پشت پنجره نگا کن

وقتی دلت تنگ شد برا من

فقط برام دعا کن

***

وقتی رفتم برام دعا کن

از پل دلشوره ردشم

نمیخوام دلت بگیره

نمیتونم با تو بد شم

خیلی عاشق تو بودم

خیلی دیوونهگی کردم

تو نفهمیدی یه عمری

واسه تو زندگی کردم

فقط برای آخرین بار

اسم کوچیکم و صدا کن

من میرم و چیزی نمیخوام

فقط برام دعا کن

غروب این شهر شلوغو

از پشت پنجره نگا کن

وقتی دلت تنگ شد برا من

فقط برام دعا کن

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,204
  • بازدید ماه : 1,204
  • بازدید سال : 71,254
  • بازدید کلی : 530,377
  • کدهای اختصاصی