loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 39 شنبه 08 آذر 1393 نظرات (0)

 

آرزوم اینه باهرکی رو به روته روبرو شم
وقت مردنم بتونم پرچم تورو بپوشم
وقتی که تاریخ دنیا هرچی داره از تو داره
دیگران هرچی که میگن واسه من بی اعتباره

 

من یه عمره زیر دِینِ این یه گربه روی نقشم
خاکمو چجوری میشه به غریبه ها ببخشم
من یه عمره زیر دِینِ این یه گربه روی نقشم
خاکمو چججوری میشه به غریبه ها ببخشم

***

من که جای آب و بابا اسم ایرانو نوشتم
توی این خاک که باشم انگاری توی بهشتم
توی بهشتم
هرجای دنیا که باشم واسه من مثل وطن نیست
چیزی جز شناسنامم سند غرور من نیست
غرور من نیست

من یه عمره زیر دِینِ این یه گربه روی نقشم
خاکمو چجوری میشه به غریبه ها ببخشم
من یه عمره زیر دِینِ این یه گربه روی نقشم
خاکمو چججوری میشه به غریبه ها ببخشم

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 74
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 278
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,834
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,034
  • بازدید ماه : 3,034
  • بازدید سال : 73,084
  • بازدید کلی : 532,207
  • کدهای اختصاصی