loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 54 چهارشنبه 29 بهمن 1393 نظرات (0)

 

http://www.persiantext.ir/wp-content/uploads/2015/02/Hamid-Haghighat-Khah-Eshghe-Pushali.jpg

 

دیگه نمونده فرصتی باید که از اینجا بریم
فرقی دیگه نمیکنه کدوممون مقصریم
باید که از اینجا بریم اینو بخون از تو چشام
جز رفتن از این خونه که راهی نذاشتی تو برام
با اینکه گفتن از غمت از درد من کم میکنه
اما همین تکرارشم حالم رو بدتر میکنه
لبریز گریه بودمو حتی نگفتی چی شده
امروز فهمیدم چقدر این انتظارم بیخوده
میرم شاید باور کنی احساس من خالی نبود
بر عکس حرفایه دلت این عشق پوشالی نبود
حیفه چشایی که شبا بیدار بود از ماتمت
ای کاش تویه زندگیم هرگز ندیده بودمت
***
با اینکه گفتن از غمت از درد من کم میکنه
اما همین تکرارشم حالم رو بدتر میکنه
لبریز گریه بودمو حتی نگفتی چی شده
امروز فهمیدم چقدر این انتظارم بیخوده
میرم شاید باور کنی احساس من خالی نبود
بر عکس حرفایه دلت این عشق پوشالی نبود
حیفه چشایی که شبا بیدار بود از ماتمت
ای کاش تویه زندگیم هرگز ندیده بودمت
دیگه نمونده فرصتی باید که از اینجا بریم فرقی دیگه نمیکنه کدوممون مقصریم
باید که از اینجا بریم اینو بخون از تو چشام جز رفتن از این خونه که راهی نذاشتی تو برام
با اینکه گفتن از غمت از درد من کم میکنه اما همین تکرارشم حالم رو بدتر میکنه
لبریز گریه بودمو حتی نگفتی چی شده امروز فهمیدم چقدر این انتظارم بیخوده
میرم شاید باور کنی احساس من خالی نبود بر عکس حرفایه دلت این عشق پوشالی نبود
حیفه چشایی که شبا بیدار بود از ماتمت ای کاش تویه زندگیم هرگز ندیده بودمت

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 62
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 62
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 229
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,429
  • بازدید ماه : 1,429
  • بازدید سال : 71,479
  • بازدید کلی : 530,602
  • کدهای اختصاصی