loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 91 جمعه 19 دی 1393 نظرات (0)

 

دوست دارم , دوست دارم , دوست دارم , دوست دارم
گوش بده به حرفای من یه بارم دوست ندارم اینجوری بی قرارم
من که هواتو دارم هرجور بخوای خوب میشه که کم باهام راه بیای
امان از این نگاه لجباز تو میخوام چشای دردسر سازتو
هر چی میگم بهونه باز میاری انگار یه ذره هم دوسم نداری
دوست دارم عاشقتم دیوونه
کی مثل من قدر تورو میدونه
دوست دارم قد تمومه عالم
وقتیکه پیشمی چه خوبه حالم
دوست دارم عاشقتم دیوونه کی مثل من قدر تورو میدونه
دوست دارم قد تمومه عالم وقتیکه پیشمی چه خوبه حالم
***
عاشقتم با همه وجودم مثل تو تا حالا ندیده بودم
برات میمیرم روزی صد هزار بار تو هم یکم بمیری بد نیست انگار
عاشقتم با همه وجودم مثل تو تا حالا ندیده بودم
برات میمیرم روزی صد هزار بار تو هم یکم بمیری بد نیست انگار
اوهو اوهو : )
دوست دارم عاشقتم دیوونه
کی مثل من قدر تورو میدونه
دوست دارم قد تمومه عالم
وقتیکه پیشمی چه خوبه حالم
دوست دارم عاشقتم دیوونه کی مثل من قدر تورو میدونه
دوست دارم قد تمومه عالم وقتیکه پیشمی چه خوبه حالم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 71
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 163
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 753
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,953
  • بازدید ماه : 1,953
  • بازدید سال : 72,003
  • بازدید کلی : 531,126
  • کدهای اختصاصی