loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 132 جمعه 22 اسفند 1393 نظرات (0)

 

http://www.persiantext.ir/wp-content/uploads/2015/03/Majid-Kharatha-Shayad.jpg

 

چشماتو وا کن من رو به روتم هنوزم کل دنیا رو نمیدم به تاره موتم
حالا که چشمتو بستی به اشکایه من عادت کن
یا چشم وا کن دلم خوش شه خودت حالا قضاوت کن
یا چشم وا کن دلم خوش شه خودت اینجا قضاوت کن
شاید چشماتو وا کردیو دیدی دروغ بود هر چی که از من شنیدی
کجایی که با این چشمایه خیسم ببینی پشته عکسات مینویسم
شاید از بودنه من خسته بودی که تو این عکس چشاتو بسته بودی
تو این عکسم چه بد افتاده بودم از اونروز از چشات افتاده بودم
***
چشماتو وا کن حالا که هستم نیستی تو بارون عکسه تو توو دستم
پاتوقه همیشگیمون تا دلم میگیره میرم
قابه عکست تویه دستم عکسه تنهایی میگیرم
قابه عکست تویه دستم عکسه تنهایی میگیرم
شاید چشماتو وا کردیو دیدی دروغ بود هر چی که از من شنیدی
کجایی که با این چشمایه خیسم ببینی پشته عکسات مینویسم
همون جایه قدیمم با چه حالی منو بارونو عکست جات خالی
میام پیشت گلم حتما به زودی هوابارونیه‌ ای کاش بودی
شاید از بودنه من خسته بودی که تو عکست چشاتو بسته بودی
شاید از بودنه من خسته بودی که تو این عکس چشاتو بسته بودی

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 74
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 182
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 910
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,110
  • بازدید ماه : 2,110
  • بازدید سال : 72,160
  • بازدید کلی : 531,283
  • کدهای اختصاصی