loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 147 پنجشنبه 21 اسفند 1393 نظرات (0)

 

http://www.persiantext.ir/wp-content/uploads/2015/03/Amir-Hafez-Badjori-Delgiram.jpg

 

برو برس به زندگیت دیگه به فکر من نباش
به فکر مردی که سری یکی دیگه میاد به جاش
یادت میاد گفتی بهم من از تو افتاده ترم
تکیه به شونه هام نکن مسافرم باید برم
بدجوری دلگیرم ازت اما تو آزادی بری قبوله حق داری آخه تو خیلی از من بهتری
بدجوری دلخورم ولی گلایه هامو میخورم خیلی برام سخته آخه دارم ازت دل میبرم
بدجوری دلگیرم ازت اما تو آزادی بری
قبوله حق داری آخه تو خیلی از من بهتری
بدجوری دلخورم ولی گلایه هامو میخورم
خیلی برام سخته آخه دارم ازت دل میبرم
***
برو برس به زندگیت به خواسته هات رسیدی تو
رفیقه نیمه راهه من بدجایی دل بریدی تو
از زمانی که دلم محتاجه بودنه تو بود
فهمیدم اینو تازه که این عشق به نفع من نبود
بدجوری دلگیرم ازت اما تو آزادی بری قبوله حق داری آخه تو خیلی از من بهتری
بدجوری دلخورم ولی گلایه هامو میخورم خیلی برام سخته آخه دارم ازت دل میبرم
بدجوری دلگیرم ازت اما تو آزادی بری
قبوله حق داری آخه تو خیلی از من بهتری
بدجوری دلخورم ولی گلایه هامو میخورم
خیلی برام سخته آخه دارم ازت دل میبرم

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 73
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 182
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 900
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,100
  • بازدید ماه : 2,100
  • بازدید سال : 72,150
  • بازدید کلی : 531,273
  • کدهای اختصاصی