loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 48 دوشنبه 27 بهمن 1393 نظرات (0)

 

http://www.persiantext.ir/wp-content/uploads/2015/02/Amin-Azadi-Ashegh-Nemisham.jpg

 

من از دست تو از خودم از همه من از آسمونو زمین دلخورم
یه عمره که فکر میکنم با خودم دارم از همه پشت پا میخورم
یه عمره که فک میکنم زندگی یه حسه غریبی مثه مردنه
که تقدیر غمگین هر آدمی تو هر لحظه تنهایی پژمردنه
عاشق نمیشم دیگه من آدما همه دروغ میگن
همیشه یکی تنها میشه همه ازش دور میشن
عاشق نمیشم دیگه من آدما همه دروغ میگن
همیشه یکی تنها میشه همه ازش دور میشن
***
همه دورن از من تو مهمونیا تو هر جا با هر کس که باشم گمم
یه عمره که فک میکنم من فقط یه بازیچه تو دست این مردمم
تا کی خستگی روحمو بشکنه تا کی باید از همه پریشون بشم
یه عمره یه سایه رو دیوارمه نمیخوام که هم بازیه اون بشم
عاشق نمیشم دیگه من آدما همه دروغ میگن
همیشه یکی تنها میشه همه ازش دور میشن
عاشق نمیشم دیگه من آدما همه دروغ میگن
همیشه یکی تنها میشه همه ازش دور میشن
من از دست تو از خودم از همه
من از آسمونو زمین دلخورم
یه عمره که فکر میکنم با خودم
دارم از همه پشت پا میخورم
یه عمره که فک میکنم زندگی
یه حسه غریبی مثه مردنه
که تقدیر غمگین هر آدمی
تو هر لحظه تنهایی پژمردنه

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 39
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 146
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,346
  • بازدید ماه : 1,346
  • بازدید سال : 71,396
  • بازدید کلی : 530,519
  • کدهای اختصاصی