loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 51 چهارشنبه 19 آذر 1393 نظرات (0)

 

عجیبه من چرا یاد تو افتادم چرا امروزمو با تو شروع کردم
هزاران سال نوری دورم از دنیات هنوزم دور دنیای تو میگردم
تو این حالو هوای سرد پاییزی سرت گرمه کدوم آشفته بازاره
کجای این جهان سرگرم تکراری کدوم دستی هوای دستتو داره
***
داری چی میگی این لحظه همین حالا تو این سرما تو با کی گرم میگیری
نگاهت با کدوم صحنه گره خورده داری سمت کجای این جهان میری
تو یک عمره که از دستای من رفتی چرا دست از سر من برنمیداری
نمیخوام تا ابد درگیر تو باشم نمیزاری نمیزاری نمیزاری
عجیبه من چرا یاد تو افتادم چرا امروزمو با تو شروع کردم
هزاران سال نوری دورم از دنیات هنوزم دور دنیای تو میگردم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 17
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 54
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,254
  • بازدید ماه : 1,254
  • بازدید سال : 71,304
  • بازدید کلی : 530,427
  • کدهای اختصاصی