loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 86 چهارشنبه 19 شهریور 1393 نظرات (0)

 

به این حس آرامش پیش تو
به این لحظه هامون قسم میخورم
من از هرجا که دست تورو
نبخشه به دستای من میبرم

 

نگاهم کن ای خوب من بازهم
نگاه تو داره اثر میکنه
داره اعتیادم به چشم تورو
تو رگ های من بیشتر میکنه

نمیذارم این فرصت از دست من
یا این فرصت از دست دنیا بره
که این عشق ما بین ما بارها
از عشقای تو قصه ها بهتره
نمیذارم از خونه ی من بره
همین بخت خوبی که در میزنه
ببین شهر پر میشه از این بهار
تو دستات وقتی تو دست منه

تا وقتی جدا میشی از من ببین
تو این خلوت بی تو کز میکنم
دارم فرق یک زندگی با تورو
با یک عمر تنهایی حس میکنم
زمین و زمونی که با من فقط
بلد بودن ای بی محلی کنن
دارم با یه لبخند بی انتها
به من عشقُ یاد آوری کنن..

نمیذارم این فرصت از دست من
یا این فرصت از دست دنیا بره
که این عشق ما بین ما بارها
از عشقای تو قصه ها بهتره
نمیذارم از خونه ی من بره
همین بخت خوبی که در میزنه
ببین شهر پر میشه از این بهار
تو دستات وقتی تو دست منه

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 38
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 39
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 139
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,339
  • بازدید ماه : 1,339
  • بازدید سال : 71,389
  • بازدید کلی : 530,512
  • کدهای اختصاصی