loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 66 شنبه 27 دی 1393 نظرات (1)

 

چشماموم میبندم تصور میکنم امسال

با اولین برفی که میشینه تو برگشتی
وقتیکه خونه گرمه وقتی من تنم سرده

با اولین آتیشه شومینه تو برگشتی
تو اولین شب از زمستونی که میدونم

چه نقشه هایی واسه من تویه سرش داره
انگار یه جوره دیگه دلتنگ توام از

بس رویای تو دست از سر من بر نمیداره
شبها یه جوره دیگه ای طولانیه اینجا

یک عمر به من میگذره هر ثانیه اینجا
بازم منو بازم یه زندونه بدونه

تو بازم منو بازم زمستونه بدونه تو
بازم منو بازم زمستونه بدونه تو
***
شاید تو برگشتی شاید رفتیم تویه برفا
میرم واسه تو یه کلاهو شال میگیرم
دنبال اسم تو میگردم تویه تقدیرم
دنبال اسم تو یه دونه فال میگیرم
صد سال دیگم برنگردی من همین ساعت
واست یه فنجون قهوه روی میز میذارم
شاید تو برگشتی باید هر جوریه تا صبح
هر جوریه این خونه رو بیدار نگه دارم
شبها یه جوره دیگه ای طولانیه اینجا

یک عمر به من میگذره هر ثانیه اینجا
بازم منو بازم یه زندونه بدونه تو

بازم منو بازم زمستونه بدونه تو
بازم منو بازم زمستونه بدونه تو

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط jcdl poyan در تاریخ 1393/10/27 و 15:22 دقیقه ارسال شده است

اقا سلام
میشه تبادل لینک کنیم ممنون

سایتم
http://jcdl.rozblog.com/
پاسخ : بله


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 71
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 154
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 687
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,887
  • بازدید ماه : 1,887
  • بازدید سال : 71,937
  • بازدید کلی : 531,060
  • کدهای اختصاصی