loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 48 جمعه 21 فروردین 1394 نظرات (0)

 

http://www.persiantext.ir/wp-content/uploads/2015/04/Emran-Taheri-Ghame-Asheghi.jpg

 

من مردمو معلومه چشمایه تو مصمومه تقصیره توئه اینقدر عکسات جلو رومه
حالم بده اینروزا وارونه شده دنیا عاشق شدیمو دائم اشکه تو چشایه ما
حالم بده درمونه منی تو افسانه ی عاشق شدنی تو
حیفه که دله ساده و تنهام دیوونه بشه دق کنه بی تو
از حالت چشمام معلومه چی میخوام دنیایه منی و غمگین شده دنیام
غم عاشقی میسوزونه ولی قشنگه یه جوری میشه آدم با قلبشم میجنگه
دله دلبری ندارم از تو من هنوزم باید فقط بخندی بذار منم بسوزم
غم عاشقی میسوزونه ولی قشنگه
یه جوری میشه آدم با قلبشم میجنگه
دله دلبری ندارم از تو من هنوزم
باید فقط بخندی بذار منم بسوزم
***
تقصیر تو میندازم این خونه خرابیو یادم نمیره دیگه اون چشمایه آبی رو
عاشق که شدم رفتی گفتم نرو دیوونه انگار نمیشه هیشکی این قلبو بلرزونه
مجبوره دلم تنها بمونه لعنت به منو رسمه زمونه
هیچ وقت تا همیشه نمیمونه اونی که میگه عاشقمونه
از حالت چشمام معلومه چی میخوام دنیایه منی و غمگین شده دنیام
غم عاشقی میسوزونه ولی قشنگه یه جوری میشه آدم با قلبشم میجنگه
دله دلبری ندارم از تو من هنوزم باید فقط بخندی بذار منم بسوزم
غم عاشقی میسوزونه ولی قشنگه
یه جوری میشه آدم با قلبشم میجنگه
دله دلبری ندارم از تو من هنوزم
باید فقط بخندی بذار منم بسوزم

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 40
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 168
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,381
  • باردید دیروز : 155
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,342
  • بازدید ماه : 6,896
  • بازدید سال : 76,946
  • بازدید کلی : 536,069
  • کدهای اختصاصی