loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 51 شنبه 05 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

 

http://www.persiantext.ir/wp-content/uploads/2015/04/Yamin-Tajalli-Faryad.jpg

 

رد شدی مثله یه سایه از تو آفتابه وجودم به منه اعتنا نکردی وقتی دل تنگه تو بودم
رد شدی تا که جدایی تویه قلبمون بشینه تا طلسمه بی کسیمون رنگه دوریتو ببینه
من یه روزی همه رویام لمسه دستایه تو بوده دسته تقدیرو جدایی قلبه تنگمو شکوندش
حالا من موندمو یک درد که تورو یادم میاره بعد تو حتی خدا هم منو دیگه دوست نداره
***
رد شدی مثله یه سایه از تو آفتابه وجودم
به منه اعتنا نکردی وقتی دل تنگه تو بودم
رد شدی تا که جدایی تویه قلبمون بشینه
تا طلسمه بی کسیمون رنگه دوریتو ببینه
من یه روزی همه رویام لمسه دستایه تو بوده
دسته تقدیرو جدایی قلبه تنگمو شکوندش
حالا من موندمو یک درد که تورو یادم میاره
بعد تو حتی خدا هم منو دیگه دوست نداره
من یه روزی تویه رویام یه فرشته از تو ساختم
از تو آیینه ی چشمات عشقه پاکتو شناختم
آرزو کردم که باشم گوشه ای از قلبه پاکت
با تو فریادمو بی تو من میشم یه سازه ساکت

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 74
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 105
  • باردید دیروز : 155
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,066
  • بازدید ماه : 5,620
  • بازدید سال : 75,670
  • بازدید کلی : 534,793
  • کدهای اختصاصی