loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 53 دوشنبه 06 بهمن 1393 نظرات (0)

 

بعد پاییز و زمستون
بعد یه چند روز برف و بارون
بعد گریه ی شبونه
تو میای به این خونه
بعد سختی های دوری
بعد یه دنیا اشک و صبوری
بعد التهاب و بونه
تو میای به این خونه
تو میای به این خونه
خیلی خوشحال میامو اینقد دوتا دستاتو میگیرم
تو گوشت میگم عزیزم تو نباشی من میمیرم
خیلی خوشحال میامو اینقد دوتا دستاتو میگیرم
تو گوشت میگم عزیزم تو نباشی من میمیرم

***

تو نبودی تا بیبینی که روزا چه حالی دارم
صبح تا شب عکسمو تنها کناز عکس تو میذارم
تو نبودی تا ببینی هرجای خونه میشینم
بی دلیل بی اختیار ترو.کنارم هعی میبینم
خیلی خوشحال میامو
اینقد دوتا دستاتو میگیرم
تو گوشت میگم عزیزم
تو نباشی من میمیرم
خیلی خوشحال میامو
اینقد دوتا دستاتو میگیرم
تو گوشت میگم عزیزم
تو نباشی من میمیرم

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 81
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 97
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 372
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,572
  • بازدید ماه : 1,572
  • بازدید سال : 71,622
  • بازدید کلی : 530,745
  • کدهای اختصاصی