loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 50 یکشنبه 26 بهمن 1393 نظرات (0)

 

http://arezuchat.ir/wp-content/uploads/2015/02/Ali-Naderi-Mashkook.jpg

 

خودم فهمیده بودم که داری از دست من میری
آخه خوابتو میدیدم یجای دیگه ای گیری
چقد دوست داشتنی بودی چقد بد شد که تو رفتی
یجوری دلمو خوشکوند بهم بگو که خوشبختی
به دل بستن چه مشکوکم به این روزا که کم رنگی
چه احساس بدی بوده همین احساس دلتنگی
چه خوشبخته تو رو داره چقد خوبه تو رو داشتن
چه تلخه که تو میری و چقد سخته تو رو خواستن

***

نفس بکش هوایی رو که بارون می زنه هر دم
با رویای تو خوش بودم خالی شد دستای سردم
خودم گفتم برو بی من چون احساستو فهمیدم
می گفتی عاشقی اما  همش تردید می دیدم
به دل بستن چه مشکوکم به این روزا که کم رنگی
چه احساس بدی بوده همین احساس دلتنگی
بگو که اون غریبه چی داشت ازم بریدی
رفتی دلم زمین خورد بهم نگو ندیدی

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 85
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 197
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 989
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,189
  • بازدید ماه : 2,189
  • بازدید سال : 72,239
  • بازدید کلی : 531,362
  • کدهای اختصاصی