loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 53 جمعه 01 اسفند 1393 نظرات (0)

 

http://www.persiantext.ir/wp-content/uploads/2015/02/Morteza-Sarmadi-Eshghe-Mani.jpg

 

هر جا که باشم پرته حواسم همش تو فکر توام
همه میدونن عشق منی تو دیوونتم من گلم
دست خودم نیست آخه بدجوری عاشقت شدم
تو زندگی باش همیشگی باش فقط برایه خودم
هر جایه دنیا که باشم نمیشه از تو جدا شم
تو زیر بارون من تو خیابون خودم فدات میشم
عشق منی میدونم عمر منی میدونم
به پای تو میمونم بذار بگن دیوونم
هر چی بگی میشم همون هیچی نگو فقط بمون
فاصله نیست بینمون حرف همست عشقمون
فاصله نیست بینمون حرف همست عشقمون
خودت میدونی همه وجودمی گلم
***
نمیشه با تو دل دیگه داغون فرق تو با همه اینه
کم میشه از اون موقع آسمون وقتی چشماتو میبینه
دست خودم نیست گلم بدجوری عاشقت شدم
دلبسته تر شو وابسه تر شو فقط به پای خودم
تمومه حرف منی تو محاله دل بکنی تو
همیشه بودی همیشگی باش فقط برایه خودم
عشق منی میدونم عمر منی میدونم
به پای تو میمونم بذار بگن دیوونم
هر چی بگی میشم همون هیچی نگو فقط بمون
فاصله نیست بینمون حرف همست عشقمون
فاصله نیست بینمون حرف همست عشقمون
خودت میدونی همه وجودمی گلم

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 96
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 212
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,096
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,296
  • بازدید ماه : 2,296
  • بازدید سال : 72,346
  • بازدید کلی : 531,469
  • کدهای اختصاصی