loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 113 پنجشنبه 02 بهمن 1393 نظرات (0)

 

بی تو دارم میمیرم عین خیالتم نیست
تو بی کسی اسیرم عین خیالتم نیست
دله آرزو مردن چقدر پای تو بمونه
توی جوونی پیرم عین خیالتم نیست
عین خیالتم نیست
عین خیالتم نیست بلای جونم شدی
نمیری از خیالم ورد زبونم شدی
عین خیالتم نیست رفیق بارون شدم
رفتی و من همدم شب و خیابون شدم

***

گفتی تمومه این عشق خواستی تمومم کنی
تو بغض و شب گریه هام خواستی حرومم کنی
خوب میدونی تمومم از تو نفس نگیرم
وقتی تورو ندارم دلم میخواد بمیرم
دلم میخواد بمیرم
عین خیالتم نیست بلای جونم شدی
نمیری از.خیالم ورد زبونم شدی
عین خیالتم نیست رفیق بارون شدم
رفتی و من همدم شب و خیابون شدم

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 71
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 151
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 662
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,862
  • بازدید ماه : 1,862
  • بازدید سال : 71,912
  • بازدید کلی : 531,035
  • کدهای اختصاصی