loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 60 جمعه 26 دی 1393 نظرات (0)

 

دل نمیکنم بهم نگو دل بکن

ازم نخوا که بدون تو سر کنم

تموم دنیام فقط تویی عشق من

جز تو نمیخوام کسی رو باور کنم

نذار رو قلبم بمونه داغ دلت

 نذار که تنها بدون تو بشکنم

اونی که قلبش برای تو می تپه

قسم به جونت خدا میدونه منم

اگه جونم و میخوای بهم بگو

زندگیم و میخوای بهم بگو

بگو تا بمیرم برای تو

بگو هر چی میخوای بهم بگو

اگه جونم و میخوای بهم بگو

زندگیم و میخوای بهم بگو

بگو تا بمیرم برای تو

بگو هر چی میخوای بهم بگو

بگو هر چی میخوای بهم بگو

***

حتی فکرشم نمیکنم یه لحظه

بخوام بدون تو زندگی کنم من

اینو میدونم اگه نباشی پیشم

میمیرم از درد دوریه تو حتما

تویی که تنها دلیل زندگیمی

من به عشق تو دارم نفس میکشم

اگه یه روزی من و تنها بزاری

بدون تو از زندگی دست میکشم

اگه جونم و میخوای بهم بگو

زندگیم و میخوای بهم بگو

بگو تا بمیرم برای تو

بگو هر چی میخوای بهم بگو

اگه جونم و میخوای بهم بگو

زندگیم و میخوای بهم بگو

بگو تا بمیرم برای تو

بگو هر چی میخوای بهم بگو

بگو هر چی میخوای بهم بگو

بگو هر چی میخوای بهم بگو

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,218
  • بازدید ماه : 1,218
  • بازدید سال : 71,268
  • بازدید کلی : 530,391
  • کدهای اختصاصی