loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 111 شنبه 29 فروردین 1394 نظرات (0)

 

http://www.persiantext.ir/wp-content/uploads/2015/04/Babak-Jahanbakhsh-Faramoosh-Kardam.jpg

 

اینقده درد تو دلم دارم اینقده غم تو صدامه اینقده حرفه نگفته که عمری مرده رو لبامه
اینقده تو فکر تو بودم از خودم جا موندم تو آتیشه دروغایه تو عمرمو سوزوندم
بعد تو آتیشه تو قلبمو خاموش کردم
هر کی هر حرفی دلش خواست زد فقط گوش کردم
گم شدم پیه خودم تو کوچه ها میگردم من خودم رو خیلی وقته که فراموش کردم
***
چقده تو دلم آشوبه تو که حالت خوبه قلبم هر ثانیه عشقت رو تو سینم میکوبه
چقده دست به سرم کردی رفتی که برگردی زدی راحت زیره حرفات عزیزم بد کردی
بعد تو آتیش تو قلبمو خاموش کردم هر کی هر حرفی دلش خواست
زد فقط گوش کردم
گم شدم پیه خودم تو کوچه ها میگردم
من خودم رو خیلی وقته که فراموش کردم , من خودم رو خیلی وقته که فراموش کردم

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 16
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 297
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 2,060
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,260
  • بازدید ماه : 3,260
  • بازدید سال : 73,310
  • بازدید کلی : 532,433
  • کدهای اختصاصی