loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 44 شنبه 05 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

 

http://www.persiantext.ir/wp-content/uploads/2015/04/Alireza-Bahmani-Hamsafar.jpg

 

خدام میخواست باهام بشی همسفر از دله عاشقم بگیری خبر
حالا که آرامشه قلبم تویی دله منو به جشنه بارون ببر
هر جا برم خیاله تو با منه دنیایه من با چشمه تو روشنه
خودت میدونی که دله غریبم داره به خاطر تو پر میزنه
کاشکی میشد بازم تورو ببینم دوباره رو به رویه تو بشینم
دلم هواتو کرده خوب میدونی که من برایه تو عاشق ترینم
یادت مونده تو قلبه من هنوزم دارم تو حسرت چشات میسوزم
بگو چقد باید چشامو واسه برگشتنت به جاده ها بدوزم
***
خدا کنه بازم بیای کنارم تو میدونی من هنوز بیقرارم
تصویره چشمایه تو روبرومه وقتی بیای فاصله تمومه
اون روز تولده هر دومونه قراره کی بیاد خدا میدونه
کاشکی میشد بازم تورو ببینم دوباره رو به رویه تو بشینم
دلم هواتو کرده خوب میدونی که من برایه تو عاشق ترینم
یادت مونده تو قلبه من هنوزم دارم تو حسرت چشات میسوزم
بگو چقد باید چشامو واسه برگشتنت به جاده ها بدوزم

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 31
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 112
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 209
  • باردید دیروز : 155
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,170
  • بازدید ماه : 5,724
  • بازدید سال : 75,774
  • بازدید کلی : 534,897
  • کدهای اختصاصی