loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 48 جمعه 30 آبان 1393 نظرات (0)

 

من باهاتم وقتی آدما همه تنهات بذارن
وقتی باورت شده دوست ندارن من باهاتم من باهاتم
مهربونم موهاتو کنار بزن تورو ببینم
تو برام عزیزترینی نازنینم اخماتو وا کن گلم ای بهترینم
غصه نخور اگه مهربون نبوده دنیا با ما
من هنوز عاشقتم مثله قدیما نمیذارم که دیگه بمونی تنها
غصه نخور اگه پاییز ریشه ی عشقو سوزونده هنوزم برای ما فرصتی مونده
سرنوشت مارو بازم به هم رسونده
***
دلت گرم باشه تو پاییز دلسرد کنارم بمونو به اون روزا برگرد
منو باورم کن هنوزم همونم هنوزم میتونم که عاشق بمونم
غصه نخور اگه مهربون نبوده دنیا با ما
من هنوز عاشقتم مثله قدیما نمیذارم که دیگه بمونی تنها
غصه نخور اگه پاییز ریشه ی عشقو سوزونده هنوزم برای ما فرصتی مونده
سرنوشت مارو بازم به هم رسونده

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 72
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 147
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 643
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,843
  • بازدید ماه : 1,843
  • بازدید سال : 71,893
  • بازدید کلی : 531,016
  • کدهای اختصاصی