loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 58 جمعه 10 بهمن 1393 نظرات (0)

 

نرو برگرد نباشی چی میمونه
از من منی که هنو به تو وصلم
چه بده حال من نرو برگرد برگرد
اه اصلا معلومه چته
مگه حواسم کم بوده بهت
منو تو که باهم هم سلیقه ایم
قهر میکردیم فقط چند دقیقه ای
وقتی داشتیم هوا همدیگه رو
قفل میکردن لبا همدیگه رو
نیستی نیستو نباشی هیچی نیست
این فکرا همش عذابم میدنو
فکر میکردم میری دوباره میای
بدون من میخوای سراغ کیا
نباشی اصلا رمق نیست بلند شم از جام
میام بیرون الکی خوشم من
بده معتادت شدم زیادوخود خواهم
فقط تو رو واسه خودم میخوام
نیستیو شب تا صبم بیکار
منو اتاقمو چاییو دو نخ سیگار
نمیتونم حتی پاشم از جام وقتی باهام بدی
همه حسودیشون میشه به ما وقتی ما با همیم
چشام بازه ولی خوابم تو نباشی چرا پاشم
عاشق قیافتم حتی وقتی باهام لجی

***

نرو برگرد نباشی چی میمونه
از من منی که هنو به تو وصلم
چه بده حال من
نرو برگرد نباشی چی میمونه
از من منی که هنو به تو وصلم
چه بده حال من
قهریم ولی باهم دوستیم
ما ریختیم بهم فقط باید خوب شیم
هرجا که بگی رفتیم باهم
نگو که فقط به هم کردیم عادت
دلم تنگه کنی بغلم
بم بگی فقط تویی که میکنی عوضم
حالا تو که نیستی نمیگم اصلا به درک
دیگه دارم.فیلم بازی نمیکنم یذرم همش
به خودم میگم باز برمیگردی
ولی ایندفه فرق داشت وقتی رفتی
دنیا وایساد من رفتم بیرون
وقتی که حلقه رو پرت کردی روم
ما که رابطمون دو روزه نبود
که میخوای بشه همه چی دو روزه تموم
ببین نیستی شبم تا صبح بیکار
منمو اتاقمو چایی دو نخ سیگار

نمیتونم حتی پاشم از جام وقتی باهام بدی
همه حسودیشون میشه به ما وقتی ما با همیم
چشام بازه ولی خوابم تو نباشی چرا پاشم
عاشق قیافتم حتی وقتی باهام لجی
نرو برگرد نباشی چی میمونه
از من منی که هنو به تو وصلم
چه بده حال من
نرو برگرد نباشی چی میمونه
از من منی که هنو به تو وصلم
چه بده حال من

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 76
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 250
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,445
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,645
  • بازدید ماه : 2,645
  • بازدید سال : 72,695
  • بازدید کلی : 531,818
  • کدهای اختصاصی