loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 52 دوشنبه 25 اسفند 1393 نظرات (0)

 

http://www.persiantext.ir/wp-content/uploads/2015/03/Zaki-Shams-Abadi-Eshghe-Mani.jpg

 

به فلبه دیوونه ی من خوش اومدی عاشقتم با همه خوبیو بدی
روزایی که لازمه مهربون میشی تو نقطه ی ضعفه منو خوب بلدی
تو زندگیم مثله تو زیبا ندیدم مثله تو همنفس من هیجا ندیدم
تویه نگات چی داری هیچوقت خودمو اینجوری غرق موج دریا ندیدم
عاشقتم این رو اون رو میکنی تو با چشات آدمو جادو میکنی
عشقه منیو عمر منیو جونه منی دوست دارم تویه رگو خونه منی
عشقه منیو عمر منیو جونه منی
دوست دارم تویه رگو خونه منی
***
به قلبم گفتم خودشه تورو دیدم به خاطر تو از همه دل بریدم
نذار که آرزو به دل شم عزیزم نذار که ناامید شه تنها امیدم
به جز تو هیچکی تو دلم جا نمیشه تو باشی قلبه خسته تنها نمیشه
وقتی تو خنده میکنی زنده میشم دلم با هیچی جز نگات وا نمیشه
عشقه منیو عمر منیو جونه منی
دوست دارم تویه رگو خونه منی
عشقه منیو عمر منیو جونه منی دوست دارم تویه رگو خونه منی
به قلبم گفتم خودشه تورو دیدم
به خاطر تو از همه دل بریدم
نذار که آرزو به دل شم عزیزم
نذار که ناامید شه تنها امیدم
به جز تو هیچکی تو دلم جا نمیشه
تو باشی قلبه خسته تنها نمیشه
وقتی تو خنده میکنی زنده میشم
دلم با هیچی جز نگات وا نمیشه
عشقه منیو عمر منیو جونه منی
دوست دارم تویه رگو خونه منی
عشقه منیو عمر منیو جونه منی
دوست دارم تویه رگو خونه منی

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 74
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 269
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,665
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,865
  • بازدید ماه : 2,865
  • بازدید سال : 72,915
  • بازدید کلی : 532,038
  • کدهای اختصاصی