loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 127 دوشنبه 13 بهمن 1393 نظرات (1)

 

من با خیال تو یه عمر شب زنده داری میکنم
من با امید داشتنت یأس و فراری میکنم
با آرزوی دیدنت زل میزنم به پنجره
من ناخودآگاه اشکمو رو گونه جاری میکنم
لحظه به لحظه روز و شب غرق نیازم از خدا
آخر یه شب از عمق  دعایی کاری میکنم
دلواپس حال توام غمگینم از حال تو
برای سر رسیدنت لحظه شماری میکنم

***

دیوونه ی بارونمو بیذارم از برگای زرد
آخر یه روز پاییزمو باتو بهاری میکنم
با آرزوی دیدنت زل میزنم به پنجره
من ناخودآگاه اشکمو رو گونه جاری میکنم
لحظه به لحظه روز و شب غرق نیازم از خدا
آخر یه شب از عمق  دعایی کاری میکنم
دلواپس حال توام غمگینم از حال تو
برای سر رسیدنت لحظه شماری میکنم

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط amirtaha123 در تاریخ 1393/11/13 و 17:51 دقیقه ارسال شده است

عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالی
پاسخ : خواهش میکنم
ممنونم که نظر دادین


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 93
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 226
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,175
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,375
  • بازدید ماه : 2,375
  • بازدید سال : 72,425
  • بازدید کلی : 531,548
  • کدهای اختصاصی