loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 74 دوشنبه 13 بهمن 1393 نظرات (1)

 

چشمای تو دنیا رو عاشق کرد داری به قلبم چنگ می ندازی
هر شب تو رویای منی اما دنیاتو با کی داری می سازی
زنجیری که تو روز عشق دادی با من غریبی می کنه انگار
دستاتو از رو گردنش بردار دارم حسودی می کنم اینبار
یادت قیامت می کنه هر شب با آینه و پیراهن آبیت
دارم به آتیش می کشم تختو امشب بگو رو دست کی خوابی
یادت قیامت می کنه هر شب با آینه و پیراهن آبیت
دارم به آتیش می کشم تختو امشب بگو رو دست کی خوابی

***

کم کم داره می سوزه تنهایی پروانه بودن کار سختی نیست
آتیش و من رو تخت هم خوابیم دیگه واسه موندن راهی نیست
یادت قیامت می کنه هر شب با آینه و پیراهن آبیت
دارم به آتیش می کشم تختو امشب بگو رو دست کی خوابی
یادت قیامت می کنه هر شب با آینه و پیراهن آبیت
دارم به آتیش می کشم تختو امشب بگو رو دست کی خوابی

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط پویان در تاریخ 1393/11/13 و 17:01 دقیقه ارسال شده است


------------
سلام
خوبی؟
با ما تیادل لینک می کنی؟
------------
پاسخ : بله


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 89
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 235
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,231
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,431
  • بازدید ماه : 2,431
  • بازدید سال : 72,481
  • بازدید کلی : 531,604
  • کدهای اختصاصی