loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 55 شنبه 25 بهمن 1393 نظرات (1)

 

http://www.persiantext.ir/wp-content/uploads/2015/02/Hamid-Talebzadeh-Bi-To-Mimiram.jpg

 

چشمات قلب منو به آتیش می کشونه
لب هات داغ ِ منو با گرماش میسوزونه
اندازه ی عشق منو هیچکسی نیست که بدونه
من همیشه تو زندگیم تو رو خواستم عاشقونه

 

کشتی با چشمات تو منو دوست دارم عاشق شدنو
بی تو میمیرم
بی تو میمیرم
شعله به قلبم بزنو دوست دارم آتیش زدنو
بی تو میمیرم
بی تو میمیرم

***

چقدر با تو حالم خوبه
بی تو قلبم چه آشوبه
دل ِ من با خیال تو
داره هر لحظه می کوبه

کشتی با چشمات تو منو دوست دارم عاشق شدنو
بی تو میمیرم
بی تو میمیرم
شعله به قلبم بزنو دوست دارم آتیش زدنو
بی تو میمیرم
بی تو میمیرم

***

چقدر با تو حالم خوبه
بی تو قلبم چه آشوبه
دل ِ من با خیال تو
داره هر لحظه می کوبه

کشتی با چشمات تو منو دوست دارم عاشق شدنو
بی تو میمیرم
بی تو میمیرم
شعله به قلبم بزنو دوست دارم آتیش زدنو
بی تو میمیرم
بی تو میمیرم

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سامانه طراحی تم320 در تاریخ 1393/11/25 و 19:29 دقیقه ارسال شده است

سعی میکنم امشب بهت بدم.
پاسخ : باشه


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 77
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 127
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 526
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,726
  • بازدید ماه : 1,726
  • بازدید سال : 71,776
  • بازدید کلی : 530,899
  • کدهای اختصاصی